Reklamacje rozpatrujemy jak najszybciej, maksymalnie w ciągu 14 dni, w przypadku ich uznania produkt wyślemy do Ciebie bez dodatkowych kosztów w terminie 7 dni roboczych lub zwrócimy Ci pieniądze.
Ważne jest aby przed naklejeniem fototapety, sprawdzić, czy produkt nie posiada widocznych wad.
1. Uszkodzona przesyłka
Jeżeli zauważysz, że przesyłka jest uszkodzona, otwórz ją w obecności kuriera i poproś o sporządzenie protokołu reklamacyjnego. Protokół szkody należy wypełnić w obecności kuriera oraz zatrzymać kopię dokumentu. Jeśli uszkodzenie paczki zostało zauważone po jego wyjściu, należy skontaktować się niezwłocznie z firmą kurierską w celu sporządzenia protokołu szkody. Następnie należy przesłać dokumentację zdjęciową oraz protokół do firmy kurierskiej oraz do nas na adres e-mail: grafdeco@grafdeco.pl
2. Wady techniczne produktu
W przypadku otrzymania przesyłki z wadami technicznymi, czyli po rozpakowaniu produktu zauważysz:
- rozmiar niezgodny z zamówieniem,
- wyraźnie niepasujące do siebie wzorem części produktu (dot. Fototapet)
- materiał niezgodny z zamówieniem,
- brak wszystkich części zamówienia,
Wyślij wiadomość na adres e-mail: grafdeco@grafdeco.pl, podając numer zamówienia lub dowód zakupu, opis problemu, dołącz zdjęcia dokumentujące wady produktu. Rozpatrzymy Twoją reklamację możliwie jak najszybciej. Należy pamiętać, że reklamowany towar musi być kompletny oraz nie może posiadać śladów użytkowania.
W razie dodatkowych pytań skontaktuj się z nami, chętnie pomożemy:
Grafdeco.pl
tel. 22 7680262
e-mail: grafdeco@grafdeco.pl
UWAGA!
Wadą techniczną nie są nieznaczne różnice kolorów pomiędzy monitorem a wydrukiem, ponieważ nie jest możliwe technicznie i produkcyjnie całkowite ich wyeliminowanie. Wynikają one z różnic w wyświetlaniu kolorów przez różnego typu monitory komputerowe.
Ponadto do wad technicznych nie zalicza się uszkodzeń wynikłych z nienależytego sposobu użytkowania produktu przez klienta, dotyczy to zwłaszcza sposobu montażu.
Przed przyklejeniem fototapety, prosimy o zapoznanie się z instrukcją montażu. Instrukcja montażu dołączana jest do produktu oraz dostępna jest na stronie http://www.grafdeco.pl/instrukcja-montazu,13,22.htm
Reklamacja fototapet może być uwzględniona wyłącznie w przypadku, kiedy klient zgłosił swoje roszczenia przed przyklejeniem jej na ścianie. Uszkodzenia produktu powstałe podczas montażu nie podlegają reklamacji.